
Search Engine Marketing zkráceně SEM je služba poskytující zvýšení návštěvnosti webových stránek zejména za pomoci vyhledávačů a jejich PPC kampaní (rozuměj Pay Per Click nebo-li Plať za klik). V některých případěch může služba v podstatě suplovat funkci SEO optimalizace s omezeným rozsahem a časem působnosti.
PPC kampaň je v současné době jednou z nejvíce používaných metod v rámci SEM.
Rozdíl SEM vs SEO
Jedná se o časově omezenou formu propagace webové prezentace nebo e-shopu a tím pádem finančně nákladnější způsob, jak přilákat uživatele / klienty k Vám na webové stránky nebo internetový obchod (e-shop).
Kdy je vhodné použít SEM / PPC kampaně
SEM je zejména vhodné použít u prezentací jako doplněk k SEO optimalizaci, kdy výsledný efekt je potřeba podpořit PPC kampaní, která bude cíleně lákat uživatele na Vaše webové projekty.
SEM je také vhodné použít i jako doplněk pro nově vstupující firmy na trh s vlastní nezavedenou značkou, kde je žádoucí dosáhnout většího povědomí o existenci nové značky.
Co pro Vás můžeme udělat?
- Zajistíme jedinečné a poutavé reklamní texty, které k Vám nalákají klienty
- Navrhneme vhodná klíčová slova nebo fráze, které budou odpovídat Vašemu obchodnímu modelu
- Postáráme se o zajištění pravidelné správy PPC kampaní se zvýšením jejich efektivity
Proč právě PPC reklamu?
V případě, kdy potřebujete okamžitý nárust návštěnovsti, anebo razantní posílení povědomí o Vaší značce či obchodním modelu, je PPC kampaň ten nejefektivnější podpůrný prostředek. Další nespornou výhodou u SEM / PPC kampaně je možnost využívat u většiny známých inzertních systémů statistické údaje, kde lze bezpečně spočítat návratnost investovaných prostředků v dané kampani.
Nejčastěji využíváme reklamní systémy
- Google AdWords
- Sklik od společnosti Seznam
- Facebook Ads
Search Engine Optimization, jinak řečeno optimalizace webových stránek pro vyhledávače, je komplexní soubor pravidel a doporučení s úpravou webových stránek, aby výsledná forma a obsah www stránek byl vhodný pro automatizované zpracování od internetových vyhledávačů. Důležitým výsledkem i cílem seo optimalizace je získat co nejvíce správných výsledků ve full textovém vyhledávání (Google, Seznam, Zoznam, Yahoo) pro danou webovou stránku a tím si přilákat co nejvíce klientů na cílené stránky.
Díky optimalizaci pro vyhledávače budou tak Vaše webové stránky mnohem více vyhledávany návštěvníky internetu.
SEO optimalizace se skládá z následujících služeb:
- Analýza WWW prezentace (webových stránek) a trhu
- Analýza klíčových slov (z návrhu Vašich klíčových slov vybereme ty nejvhodnější)
- Pokud máte stránky od naší společnosti, tak SEO příprava je zohledněna v prezentaci
- Správná struktura obsahu a zejména kódu stránek (aby prezentace byla validní dle W3C)
- Vytváříme zpětné odkazy na jiných webových stránkách (výměna odkazů)
- Provádíme registraci webové prezentace do katalogů a vyhledávačů (CENTRUM, GOOGLE, SEZNAM, YAHOO, ...)
Díky SEO optimalizaci získáte:
- Viditelné zlepšení pozice ve vyhledávačích
- Zvyšující se návštěvnost webové prezentace
- Zvýší se viditelně efektivnost prezentace
- Zvětšování popularity Vašich WWW stránek na internetu
- Možné zvýšení zisku firmy
- Oslovování cílové skupiny zákazníků
- Viditelné snižování nákladů na získání zákazníka
Postup informování klienta o prováděné práci:
- Zasílání informací o všech prováděných službách
- Zjištění Vaší pozice jakou jste měli před použitím SEO optimalizace pro vyhledávače
- Detailní informace o posunu Vaší webové prezentace na lepší místa ve vyhledávačích