Upozornění

Pečlivě si prosím přečtěte naše podmínky používání uvedených na těchto stránkách. Používáním stránek www.website21.cz potvrzujete, že podmínkám plně rozumíte a bez výhrady s nimi souhlasíte.

Cookie

Pro bezproblémový provoz našich webových stránek nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich stránek vyjadřujete plný souhlas s použitím souborů cookie. Více: Podmínky použití

Otevřít
  • Tvorba e-shopu
  • Seo optimalizace
  • Vývoj Joomla! rozšíření
  • Inovativní webové řešení
  • Kvalitní Joomla! hosting
  • Správa a analýza Joomla! stránek
  • TVORBA E-SHOPU
  • SEO OPTIMALIZACE
  • VÝVOJ JOOMLA! ROZŠÍŘENÍ
  • INOVATIVNÍ WEBOVÉ ŘEŠENÍ
  • KVALITNÍ JOOMLA! HOSTING
  • SPRÁVA A ANALÝZA JOOMLA! STRÁNEK
Jste zde:  
Kdo má být cílem seo optimalizace?

Kdo má být cílem seo optimalizace?

V našich luzích a hájích krásné České republiky je doslovně zažit a tradičně překrucován termín seo optimalizace pro vyhledávače. Jak již napovídá mnoho různých článků a rad, které kolují internetem ohledně optimalizace stránek pro vyhledávače, je milně a často doslovně překlad brán tak, že máte své stránky plně podrobit rozmarům a vrtochům nejrůznějších fulltextových vyhledávacích botů. V našem článku se Vám pokusíme vystvětlit proč nemáte šanci s tímto přístupem kvalitně uspět, pokud se Vaše politika bude ubírat doslovným zněním "Search engine optimization".

Proč optimalizovat primárně pro uživatele?

  • Uživatel nebo potenciální čtenář či klient hledá pomocí vyhledávače co nejvíce relevantní odpovědi s tím, aby mu vyhledávací služba poskytla webové stránky s co možná nejvíce relevantním obsahem, který mu zodpoví jeho dotaz. Čím přesnější požadavek uživatel zadá, tím přesnější obsah také požaduje.

Vztah uživatele a vyhledávače

  • Uživatel chce kvalitní a relevantní výsledek z full textového vyhledávání a naopak vyhledávač chce, aby se mu uživatelé vraceli a pravidelně jeho služby využívali.
  • V případě, kdy vyhledávač neposkytuje dostatečně kvalitní informace, se uživatelé mohou směřovat na jiný vyhledávač, který splní jejich požadavky mnohem lépe.

Hodnotný obsah webové prezentace

  • Základem úspěšné webové prezentace je její přehledný a plnohodnotný informační potenciál, který může poskytnout v dostatečné míře.
  • Struktura prezentace a správná sémantika patří k základním technikám pro zkvalitnění obsahu prezentace

Žádoucí efekt z pohledu uživatele

  • Vstup na takovou stránku, která nám poskytne ucelené a přehledné informace o dané problematice, kterou jsme pomocí vyhledávače poptávali.
  • Odměnou pro webmastra nebo pro projekt jako takový je zvyšující se návštěvnost webové stránky a její zvyšování pozic nejen ve full textovém vyhledávání.

Nežádoucí efekt z pohledu uživatele

  • Vstup na stránku, která neposkytuje požadované informace a tím tak ztrácí na možné oblibě z řad čténařů. Není přece nic jednoduššího než se přesunout pomocí tlačítka zpět na vyhledávání a poohlédnout se po stránce, jež nám poskytne relevantnější obsah.

Jaké získáváme ponaučení?

Tak především:

  1. Vytvářejte webové stránky, které nabídnou kvalitní obsah, přehlednou strukturu a v konečném výsledku budou pro Vaše uživatele přínosné a užitečné.
  2. Stránky s kvalitním obsahem, byť s menším počtem odkazů v PR webech, katalozích apod, budou mít vždy u vyhledávačů větší přednost.

Vždy se snažte vytvářet stránky se svým obsahem s důrazem zejména na uživatele a nikoliv na roboty. Různé rádoby seo techniky, které fungovaly před x lety a dnes téměř nefungují, se rozhodně v příštích letech vytratí do pozadí. Vždy mějte na paměti, že validní prezentace s přístupným akvalitním obsahem je základ pro Vaše webové stránky.

Přihlaste se k odběru Joomla! zpravodaje

Zavolejte nebo napište, rádi Vám pomůžeme

+420 773 588 087
info@website21.cz

Produkty / SPACE rozšíření

O WebSite21 / Kontaktní informace

Autorská práva

Sociální sítě

Autorská práva

Sociální sítě