
SEM - Marketing
Search Engine Marketing zkráceně SEM je služba poskytující zvýšení návštěvnosti webových stránek zejména za pomoci vyhledávačů a jejich PPC kampaní (rozuměj Pay Per Click nebo-li Plať za klik). V některých případěch může služba v podstatě suplovat funkci SEO optimalizace s omezeným rozsahem a časem působnosti.
PPC kampaň je v současné době jednou z nejvíce používaných metod v rámci SEM.
Rozdíl SEM vs SEO
Jedná se o časově omezenou formu propagace webové prezentace nebo e-shopu a tím pádem finančně nákladnější způsob, jak přilákat uživatele / klienty k Vám na webové stránky nebo internetový obchod (e-shop).
Kdy je vhodné použít SEM / PPC kampaně
SEM je zejména vhodné použít u prezentací jako doplněk k SEO optimalizaci, kdy výsledný efekt je potřeba podpořit PPC kampaní, která bude cíleně lákat uživatele na Vaše webové projekty.
SEM je také vhodné použít i jako doplněk pro nově vstupující firmy na trh s vlastní nezavedenou značkou, kde je žádoucí dosáhnout většího povědomí o existenci nové značky.
Co pro Vás můžeme udělat?
- Zajistíme jedinečné a poutavé reklamní texty, které k Vám nalákají klienty
- Navrhneme vhodná klíčová slova nebo fráze, které budou odpovídat Vašemu obchodnímu modelu
- Postáráme se o zajištění pravidelné správy PPC kampaní se zvýšením jejich efektivity
Proč právě PPC reklamu?
V případě, kdy potřebujete okamžitý nárust návštěnovsti, anebo razantní posílení povědomí o Vaší značce či obchodním modelu, je PPC kampaň ten nejefektivnější podpůrný prostředek. Další nespornou výhodou u SEM / PPC kampaně je možnost využívat u většiny známých inzertních systémů statistické údaje, kde lze bezpečně spočítat návratnost investovaných prostředků v dané kampani.
Nejčastěji využíváme reklamní systémy
- Google AdWords
- Sklik od společnosti Seznam
- Facebook Ads